Matkapuhelin

+35840 559 8477

sähköposti

valmennus@lehtisare.fi

Onko ravintolassanne ongelmana löytää ammattitaitoista ja hyvää henkilökuntaa? Hyvät tarjoilijat ovat harvassa nykyään. Kesäkin tulee ja mietitte ehkä löytyykö hyviä kesätuuraajia tarpeeksi?

En tarjoa teille henkilökuntaa, vaan erilaista ratkaisua tähän ongelmaan.

Minulla on 30 vuoden kokemus ravintola-alalta, niin yrittäjänä, työantajana kuin myös työntekijänä sekä esimiehenä. Suorittavaa työtä olen tehnyt niin salissa kuin keittiössä, erilaisissa ravintoloissa ja myös suurtalouskeittiöissä, Suomessa sekä Espanjassa.

Eli aika pitkä kokemus on kertynyt ja sitä kautta näkemystä asioihin.

Käy katsomassa tästä videoni jossa kerron aiheesta lisää.

Nyt olen rakentanut asiakaspalvelukoulutuksen, joka on tarkoitettu lähinnä a la carte -ravintoloiden salihenkilökunnalle.

Kyseessä on koulutus, jossa käydään läpi perusasioita, sellaisia, jotka helposti unohtuu kiireessä tai alan konkareiltakin, ajan saatossa voi rutiinit kääntyä vähän väärään suuntaan.

Lisäksi mennään peruskysymysten ”mitä sulle sais olla” ääreltä pikkasen syvemmälle, ja käydään läpi asioita, joilla saatte takuuvarmasti asiakkaan suosittelemaan teitä muillekin.

Mutta parasta antia tämä koulutus on alan uusille tulijoille. Teidän tuleville kesätyöntekijöille? Se antaa näkemystä asiakkaan näkökulmasta. Siitä, kuinka te saatte asiakkaan yllättymään iloisesti teidän palvelun tasosta, kehumaan teitä kavereille ja ennen kaikkea tulemaan uudelleen, mahdollisesti myös käyttämään enemmän rahaa käynnillä.

Koulutuksen opeilla loistatte asiakaspalvelussa

Viimeisen päälle suoritettu palvelu tullaan todella huomaamaan asiakkaiden keskuudessa ja se tulee näkymään ajan myötä myös teidän kassavirrassa.

Liian usein me saadaan ravintoloissa vähän huonoa, tai sellaista ihan ok palvelua, mutta todella harvoin sellaista mikä jää mieliin.

Ja usein ravintolat joutuvat ottamaan töihin tekijöitä, joilla ei ehkä ole ihan hallussa tällaiset asiakaspalvelun perusasiat. Tähän tarpeeseen olen koulutukseni kehittänyt.

Ja mainitsin että takuuvarmasti. Kyllä, koulutukselleni annan täyden takuun, eli jos ette ole tyytyväisiä, saatte rahat takaisin 100 %.

Nyt etsin muutamia pilottiasiakkaita. Tarjoan siis muutaman tunnin paketin tiukkaa asiaa paikan päällä toteutettuna. Pilottiasiakkaan hinta on 499,- (alv 0%, henkilökuntaa maks. 10) ja vastavuoroisesti edullista hintaa vastaan toivon saavani palautetta ja referenssin.  

Vastaavalla rahalla saatte ehkä yhden lehtimainoksen? Tarjoan pidempiaikaista sijoitusta tälle rahalle, sillä tyytyväiset asiakkaat tuovat lisää asiakkaita.  

Miltä kuulostaa?

Miksi siis valita tämä tarjoukseni

  1. Se on loistava tapa hoitaa kesätyöntekijöiden perehdytys
  2. Myös konkarit kaipaavat toisinaan päivitystä taitoihinsa
  3. 100 % tyytyväisyystakuu

Toivottavasti teidän tavoitteenanne on olla tulevan kesän parasta asiakaspalvelua tarjoava ravintola alueellanne! Laita viestiä alla niin otan yhteyttä!

    Tämä lomake käyttää Akismetiä roskapostin vähentämiseen. Lue, miten tietojasi käsitellään.